Met deze templates kan u de structuur van uw brief bepalen. Zowel voor de gestructureerde als de vrije consultatie is er een standaardbrief voorzien. U kan hierin indien nodig wijzigingen aanbrengen. Het is ook mogelijk om zelf een nieuwe template aan te maken.
Aan de rechterzijde van uw scherm ziet u de gegevens die u kan toevoegen aan de template. Deze velden worden dan bij het maken van een brief vervangen door de gegevens van de patiënt en consultatie in kwestie.
Een brief zou bijvoorbeeld kunnen bestaan uit:
- Aanspreking
- Patiëntengegevens
- Verslag
- Voorgeschreven medicatie
- Handtekening
Voor het onderdeel verslag kan u gebruik maken van de contacttemplates. Zaken die in de brieftemplate worden opgenomen moeten niet worden vermeld in de contacttemplate en vice versa.

Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren