Een contact-template geeft meer structuur aan de consultatie en wordt gebruikt om het verslag uit te schrijven.


Om een nieuwe template aan te maken geeft u de template een naam. Vervolgens kan u in het tekstvak registreren wat u wenst. Rechts in de kantlijn worden allerlei gegevens uit de consultatie weergeven, deze kan u ook toevoegen aan de template. 

Elke aangemaakte template dient u bovenaan te bewaren. De velden 'gegevens uit consultatie' kunnen niet verwijderd of gewijzigd worden. Een eigen veld kan verwijderd of gewijzigd worden door het aan te klikken.



De patiëntengegevens, gegevens van de zorgverlener, de termen 'verslag', 'besluit', 'Met vriendelijke groeten' en uw automatische handtekening worden standaard opgenomen in de brief. Deze zaken dient u niet toe te voegen aan uw contact-template. 



Via de knop 'Eigen Velden' kan u zelf een gegeven toevoegen met een geselecteerde opmaak. Zoals in het voorbeeld wordt weergeven is er een eigen veld toegevoegd genaamd 'Volgende afspraak' met als opmaak 'Datepicker". Deze datepicker geeft in een consultatie de mogelijkheid om een afspraak te selecteren in een kalender. Door op 'Genereer verslag' te klikken wordt de datum in het verslag gezet.


De datum die gegenereerd wordt via 'Datepicker' is niet gelinkt aan de agenda, deze geeft louter de volgende afspraak weer in de brief.




U kan alle aangemaakte contact-templates koppelen aan consultatie-types. Bij een nieuwe consultatie wordt bij het selecteren van een consultatie-type de contact-template ook klaargezet in het onderdeel 'Contact.



Meer informatie over het koppelen van contact-templates vindt u hier.