Het tabblad "Oproepen" geeft u een overzicht van alle oproepen voor de geselecteerde periode. Er zijn hierbij zes categorieën.

 

 

Huisbezoek
alle openstaande huisbezoeken
Raadpleging
alle openstaande raadplegingen. Via het huisje kan u de patiënt in de wachtzaal zetten wanneer deze gearriveerd is. Klik hier voor meer info.
Telefonisch consultalle telefonische consulten die nog behandeld moeten worden. Werd dit toegewezen aan een verkeerde arts? Klik hier voor meer info.
Te behandelenalle oproepen die verdere opvolging van het onthaal vereisen. Een voorbeeld is dat de arts in een telefonisch consult aangeeft dat een huisbezoek of raadpleging dient plaats te vinden. U kan dan via het potloodje een afspraak inplannen of het huisbezoek aan een arts toewijzen.
Afgewerktalle oproepen die binnen de geselecteerde periode werden afgewerkt
Inlichtingalle oproepen die niet als huisbezoek, raadpleging of telefonisch consult werden geregistreerd, bv. een patiënt die belde om te weten welke apotheek van wacht is. Via het potloodje kan de inlichting steeds worden omgezet naar een ander type.


 

Wilt u een oproep manueel afwerken? Klik dan op de status "Onafgewerkt" en kies de juiste reden.