Foutmelding: 'Geen internetverbinding'

Gewijzigd op Di, 28 Mei, 2024 om 4:59 PM

Deze foutmelding verschijnt meestal wanneer u een voorschrift hebt aangemaakt en het vervolgens wil afdrukken. In tegenstelling tot wat het bericht suggereert, ligt het probleem waarschijnlijk niet bij uw internetverbinding, maar bij uw pop-upinstellingen.


Er is een instelling in uw browser die voorkomt dat de pop-up om te printen wordt geopend. In het overzicht van de instellingen kan u links klikken op 'Privacy en beveiliging'. Vervolgens dient u de site-instellingen aan te klikken. 





Binnen de site-instellingen kan u navigeren naar de instellingen voor pop-ups en omleidingen. U kan de term 'Pop-up' ook invoeren in de zoekbalk.



In de 'pop-ups en omleidingen' krijgt u de mogelijkheid om websites toe te voegen. Hier dient u de link van de website Mediris Recipe toe te voegen: https://recipe.mediris.be .






Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren