FAQ

Waarom kan ik geen ontvangen verslagen/resultaten lezen?
Berichten die niet worden geclassificeerd als verslag of als laboresultaat komen terecht in de map Algemeen. Berichten kunnen onleesbaar zijn omdat ze in ee...
Wo, 5 Okt, 2022 at 12:22 PM
Hoe volg ik de status van een verzonden brief op?
U kan op twee manieren controleren of uw brief werd ontvangen:   Via het patiëntendossier: in het onderdeel 'Brieven' worden de reeds opgemaakte...
Wo, 5 Okt, 2022 at 12:37 PM
Hoe kan ik een patiëntendossier doorsturen?
Via Mediris kan u eenvoudig een patiëntendossier doorsturen naar een collega zorg-verlener. In het patiëntendossier in het onderdeel 'Patiënt' ka...
Wo, 5 Okt, 2022 at 12:58 PM
Kan ik een consultatie bewerken of verwijderen?
Als auteur van een consultatie hebt u steeds de mogelijkheid om een consultatie te bewerken of te verwijderen aan de hand van het informatie-icoon. ...
Wo, 5 Okt, 2022 at 1:44 PM
Hoe koppel ik een zorgelement aan een consultatie?
Er kunnen zorgelementen worden aangemaakt in het patiëntendossier in het onderdeel 'Voorgeschiedenis. Er kan uit de database worden geselecteerd of er ...
Wo, 5 Okt, 2022 at 4:18 PM