FAQ

Waarom kan ik geen ontvangen verslagen/resultaten lezen?
Berichten die niet worden geclassificeerd als verslag of als laboresultaat, komen terecht in de map Algemeen. Berichten kunnen onleesbaar zijn omdat ze in e...
Do, 27 Okt, 2022 at 2:32 PM
Hoe volg ik de status van een verzonden brief op?
U kan op twee manieren controleren of uw brief werd ontvangen:   Via het patiëntendossier: in het onderdeel 'Brieven' worden de reeds opgemaakte...
Do, 1 Dec, 2022 at 2:58 PM
Hoe haal ik een standaardbrief op?
De brief van de consultatie kan u zowel in het patiëntendossier als tijdens de consultatie ophalen. Patiëntendossier: In het onderdeel 'Consult...
Do, 13 Okt, 2022 at 2:20 PM
Kan ik een consultatie bewerken of verwijderen?
Als auteur van een consultatie hebt u steeds de mogelijkheid om een consultatie te bewerken of te verwijderen aan de hand van het informatie-icoon. ...
Wo, 5 Okt, 2022 at 1:44 PM
Hoe koppel ik een zorgelement aan een consultatie?
Er kunnen zorgelementen worden aangemaakt in het patiëntendossier in het onderdeel 'Voorgeschiedenis. Er kan uit de database worden geselecteerd of er ...
Do, 13 Okt, 2022 at 2:24 PM
Hoe kan ik een patiëntendossier doorsturen?
Via Mediris kan u eenvoudig een patiëntendossier doorsturen naar een collega zorgverlener. In het patiëntendossier in het onderdeel 'Patiënt' kan...
Do, 13 Okt, 2022 at 1:59 PM
Waar kan ik een bewijs van betaling ophalen?
Het bewijs van betaling kan op verschillende manieren worden meegegeven aan de patiënt. a. Verzenden naar de eBox Tijdens het registreren van een er...
Di, 10 Jan, 2023 at 1:55 PM
Hoe dien ik mijn eFact-prestaties in?
Als u gebruik maakt van Mediris Specialist (of Mediris Wachtpost in combinatie met Mediris eFact), dan dient u de derdebetalerprestaties nog door te sturen ...
Di, 10 Jan, 2023 at 2:00 PM