Opgelet! De betalingsuitnodigingen worden per wachtpost op een andere manier verwerkt. Voor de juiste werkwijze neemt u best contact op met uw wachtpostmanager of -coördinator.


In het tabblad "Beheer" > "Betalingsuitnodigingen" kan u alle contacten terugvinden waarvoor het ontvangen bedrag lager is dan het gevraagde bedrag. De betalingsuitnodigingen zijn onderverdeeld in de volgende categorieën, op basis van de gekozen afwerking van het ereloon: WZC's, instellingen, medische huizen en patiënten.


Vanuit dit scherm kan u van deze betalingsuitnodigingen facturen maken. Selecteer hiervoor de gewenste uitnodiging(en) en klik vervolgens op de knop "Acties". Vervolgens kan u de facturen aanmaken op 2 manieren:

  • Factuur aanmaken: op deze manier wordt voor elk contact een aparte factuur opgemaakt. Wanneer u later de facturen per mail verstuurt, zal er per factuur een aparte mail verzonden worden.
  • Gegroepeerde factuur aanmaken: zo worden de facturen per organisatie of patiënt samengevoegd. Bij verzenden van de factuur wordt één mail verstuurd met daarin alle contacten.

 

Eenmaal de factuur aangemaakt kan u deze verzenden in het tabblad "Beheer" > "Facturen". Meer informatie leest u hier.


Via het tandwiel rechts bovenaan kunnen enkele instellingen worden gewijzigd, zoals de betalingstermijn en het bankrekeningnummer dat vermeld wordt op de facturen.