INHOUDSOPGAVE
Foutief wachtwoord
Deze melding geeft aan dat het ingevulde wachtwoord niet overeenkomt met dat wat u koos tijdens het aanmaken van het eHealth-certificaat.
Oplossing:
- Controleer of u het juiste wachtwoord ingaf en of u geen typfouten maakte.
- Indien u het wachtwoord niet meer kent, dient u het certificaat te herroepen en een nieuw aan te maken. Klik hier voor meer informatie.
Er is een fout opgetreden
of
Een geldig eHealth-certificaat heeft een grootte van 11 of 12 kB. Controleer in uw bestanden of dit het geval is. Is dit slechts 3 kB, dan moet u de aanvraag voor het eHealth-certificaat nog vervolledigen. Klik hier voor meer informatie.
Heeft uw eHealth-certificaat de juiste grootte en krijgt u toch deze foutmelding? Probeer het dan in een andere browser. Een certificaat moet slechts eenmaal worden opgeladen en dan is dit in orde voor elk apparaat en elke browser die u gebruikt. U kan na het opladen dus weer uw vertrouwde browser gebruiken.
Blijft u de foutmelding toch krijgen? Contacteer ons dan via support@mediportal.be. We helpen u graag verder.
Geen optie om het certificaat op te laden
Als u de mogelijkheid niet hebt om uw eHealth-certificaat op te laden, betekent dit waarschijnlijk dat uw RIZIV-nummer nog niet werd geregistreerd in uw Mediris-account.
Oplossing: Contacteer ons via support@mediportal.be en vermeld uw RIZIV-nummer in uw mail.
Andere
Staat de oplossing voor uw probleem hier niet tussen? Contacteer ons dan via support@mediportal.be. Dan kijken we het verder voor u na.