U kan een nieuwe raadpleging, huisbezoek etc. registreren via de knop "Nieuwe oproep". Hierna opent een flow van vijf stappen.
1. Patiënt
Hier registreert u de patiëntengegevens. De rode velden zijn verplicht.
Probeer zeker het rijksregisternummer in te vullen. Hiermee worden niet alleen de naam en de geboortedatum ingevuld, maar het zal later ook mogelijk zijn om elektronisch voor te schrijven en te factureren.
2. Huisarts
Vulde u in de vorige stap het rijksregisternummer van de patiënt in? Dan verschijnt de GMD-houder automatisch in de tweede stap. Indien niet, dan kan u alsnog een arts manueel toevoegen. Zoek hierbij eerst op achternaam, dan op voornaam.
3. Nota
In deze stap kan u eventueel de klachten van de patiënt noteren of andere belangrijke opmerkingen.
4. Betreft
Hier duidt u het type van het contact aan. Er zijn vijf opties:
Huisbezoek | Selecteer de auto/arts die het huisbezoek dient op te volgen. Klik hier voor meer informatie over het toewijzen van een arts aan een auto. Indien de wachtpost gebruik maakt van Geoplanning of TomTom, zal de oproep meteen naar het toestel worden verstuurd bij afwerken van de oproep. |
Dringend huisbezoek | De flow is gelijk aan die van een normaal huisbezoek, maar zal in het rood verschijnen in het overzicht van de arts om de urgentie aan te tonen. |
Raadpleging | De afspraakkalender verschijnt en u kan het gewenste tijdstip aanduiden. Meer informatie over de afspraakkalender vindt u hier.
|
Telefonisch consult | Selecteer de arts die het telefonisch consult dient op te volgen. |
Inlichting | Selecteer dit type indien het niet om een huisbezoek, raadpleging of telefonisch consult gaat (dus indien er geen arts dient tussen te komen). Een voorbeeld is een patiënt die belt om te weten welke apotheek van wacht is. |
5. Overzicht
Dit is de samenvatting van alles wat u zonet registreerde. Vergeet niet om de oproep te bewaren.